2017. szeptember 2., szombat

Itt van az ősz, itt van újra

Ezer éve nem írtam.
Pedig sok víz lefolyt azóta a Dunán.... :)

Félix, a legkisebb óvodás lett, Rebeka, a legkisebb lány kezdi az iskolát. A legnagyobb pedig már a 3. évet kezdi egy 6 osztályos gimnáziumban Pesten. A nagyfiam idén fog felvételizni a középsuliba.
5 iskolásunk van mostantól...

Én jógát oktatok kismamáknak, anyukáknak és a suliban gyerekeknek. A főállású anyaságim mellett ez jó kis elfoglaltság.
De valószínűleg már csak egy évig, mert utána lassan nekem is vissza kell mennem a munka világába, ráadásul az egészségügybe. Huhh... kicsit félek tőle... :)

Idén a férjem cégének egyik nagyon olcsó üdülőjébe mentünk nyaralni, ezért egész sok üdülési kerete megmaradt neki, így több másik olcsó helyre is eljutottunk és még fogunk is menni idén.
Nagyon élvezzük a gyerekekkel együtt ezeket a 2-3 napos kis kiruccanásokat. Eddig nem nagyon volt jellemző, hogy ennyit utaznánk, ezért most ez a sok utazás kárpótol mindenkit a családban.

Már 5 és fél éves a legkisebb is, kb. egy hete már a biciklis ülést is leszereltem a biciklimről. Bizonyos szempontból sokkal könnyebb már az életem.

A kamaszok száma növekszik, már hárman vannak, de valahogy úgy tűnik, hogy a kamaszokhoz jobban értek, mint a kisiskolás korosztályhoz, nem vészesek egyáltalán. :) Talán mert még mindig maradt bennem is egy jó nagy adag a kamaszkori ellenállásaimból? :)

Hát itt az ősz, kezdődik a suli a korán keléssel, a "csináld már a leckéd"-ekkel, a rohannom kell a szülőire, óvodába, jógaórára satöbikkel. Ha nem lennének még itt a fecskék, szerintem már totál a depresszió mélyén lennék... De most tervezek ez ellen konkrétabbat, majd mesélek róla később. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése