2011. november 27., vasárnap

Advent 1.

Remélem nem baj, ha itt reagálok a kommentekre is... :-)
Ma van advent első vasárnapja. Délelőtt egy ceglédi rendezvényen voltam, mint szoptatási tanácsadó. Sajnos anyuka nem sok jelent meg, de jót beszélgethettem az ott felsorakozott kézművesekkel, akik gyönyörűséges portékáikat árulták (volna, ha lett volna kinek), és nem mellesleg kipihentem a tegnapi nagy családi vendégség fáradalmait.
Szóval örülök, hogy megírtam a legutóbbi nyavalygós posztomat, mert nagyon sok gondolkozásra buzdított és úgy érzem, hogy a megoldás is kezd megszületni, legalább a fejemben.
Gabi, őszintén irigyellek azért, hogy ekkora keretetek van 1-1 gyerkőc karácsonyi ajándékára! Biztos vagyok benne, hogy nagyon fognak örülni a gyerekeitek és azt is olyan szívmelengetőnek érzem, hogy ilyen fontos számotokra, hogy tényleg azt kaphassák, amit igazán szeretnének.
A mi anyagi kereteink nemigen változtak, de sebaj. Azt beszéltük meg a férjemmel, hogy mindegyik gyerkőc kap egy valamit, amit nagyon szeretne, kb. 2-3000 Ft értékben. Nem kizárt, hogy ez Helenánál egy vámpír baba lesz (főleg, amióta egy kedves ismerősöm elmesélte, hogy miről is szólnak ezek a vámpíros sikerkönyvek, ill. filmek, mint pl. az Alkonyat). Győző beleszeretett a bleyblade-be (először nem is értettem, hogy mit mond, ugyanúgy, mint a bakugánnál :-))). Emma még nem biztos, de lehet, hogy egy sellő barbiet kap, Lizit még nem tudom biztosra, Rebeka pedig egy mágneses rajzolókát, mert azóta is minden lehetőséget kihasznál, hogy fejlessze grafikusi vénáját, természetesen a falon. :-)
És ezek mellé kapnak pár saját készítésű ajándékot. Ez egyrészt azért nagy szó a részemről, mert ugye az én kézműves kreativitásom finoman szólva is minusz kettő, másrészt szeretném, ha szép lassan be tudnám vezetni az értékrendjükbe ezeknek a kézzel készített holmiknak a szeretetét, megbecsülését.Ugyanis én magam is csak mosanában döbbenek rá, hogy mit hagytam ki eddig az életemből...
Szóval így kap talán minden lány egy-egy gyöngyökből fűzött fülbevalót, nyakláncot, szalagokból és fakarikából álló tündérkarikát, a fiam autótárolót, és talán egy poi-nak nevezett tündérkarikához hasonló, csak fiúsabb játékot, saját illattal kézi készítésű ajakápolót, ha sikerül megvarrnom, akkor egy kis bábparavánt és még számtalan ötletet tornyosodik a fejemben, csak legyen majd időm rájuk. :-)))
Addig is ma összeraktuk közösen az adventi koszorút (Rebeka állandóan leszedte a már felrakott gyertyákat, de csak jót nevettünk rajta a gyerekekkel :-)) és várjuk, hogy elérkezzen annak az embernek a szülinapja, aki megmutatta a többi embernek, hogy mit jelent szeretni egymást. Ennek jegyében hóembergirlandot tervezünk készíteni és hóesést imitáló kis vattagolyókat.
Érzem, hogy nemcsak bennem, hanem a gyerkőcökben is ég a láz a kreatív foglalatosságok ígéretétől, ami szívünket, lelkünket is melengeti, miközben odakinn hideg és ködös idő van, de ennek most csak a szép oldalát látjuk a benti melegség miatt.

1 megjegyzés:

  1. szia!
    Nagyon jól kitaláltátok a pároddal, így biztos fognak örülni! A kreatívkodásért pedig én vagyok irigy szuper ha meg tudsz ilyesmit valósítani!:)
    Gabi

    VálaszTörlés